Прес-релізи 14:42

Нова ера Suzuki

Компанія «АВТО Інтернешнл», офіційний дистриб’ютор автомобілів Suzuki в Україні, має честь презентувати абсолютно новий, екологічний, технологічний і надзвичайно стильний Suzuki Swift – продукт глобальної інноваційної програми. Мета цієї програми – створення автомобілів, що не лише відповідають найвищим стандартам, прийнятим у Suzuki, а й демонструють інновації на межі досвіду та новітніх розробок у випуску авто.

Від самого початку команда дизайнерів та інженерів Suzuki тісно співпрацювала з автомобільними фахівцями Європи й простими автолюбителями, щоб у підсумку отримати найкращий компактний автомобіль за всю історію Suzuki.

У результаті компактний міський автомобіль Suzuki Swift, зберігши родові ознаки, поєднує швидкий двигун, хорошу керованість і стильний дизайн із високими показниками екологічності й безпеки для водія та пасажирів.

Передісторія нового Suzuki Swift

Перший крок на шляху до нового Swift компанія Suzuki зробила на Паризькому автосалоні-2002, представивши ралійний концепт-кар Concept-S.

Наступна модель – Concept-S2, спортивний автомобіль із відкритим верхом, презентований на автошоу у Франкфурті 2003 року, що став прототипом Suzuki Swift.

Новий Swift продемонстрував і новий підхід компанії до створення авто: тоді як попередні моделі були орієнтовані передусім на внутрішній ринок, дизайнери та інженери нового Suzuki Swift зосередилися насамперед на Європі. Саме європейське бюро компанії відповідно із залученням європейських фахівців розробило нове бачення Swift. У результаті дизайн моделі став більш інноваційним, спортивним та елегантним. А інженери розробили абсолютно нову ходову частину й налаштували її в процесі випробовувань та завдяки програмі дорожнього тестування в Європі.

Екстер’єр

Розробники Suzuki дотримувалися концепції More Swift, створивши компактний хетчбек, побудований на новій платформі, довшим на 90 мм і ширшим на 5 мм. Колісна база, своєю чергою, збільшилася на 50 мм.

При цьому новий Swift успадкував риси яскравої зовнішності попередньої моделі, ключовою особливістю якої був короткий, широкий, компактний кузов.

Еволюціонувавши, новий Swift оформився в ще виразніший і динамічніший автомобіль із характерною U-подібною темою у зовнішньому вигляді його передньої і задньої частин, з новими низькопрофільними шинами для збільшення стійкості на поворотах (175/65R15 – GL-версія, 185/55R16 – GLX-версія).Широкі колісні дуги підкреслюють колеса великого діаметра.

Широкі галогенові фари демонструють вишуканіші обриси, бічні дзеркала завдяки доопрацюванню в динамічній трубі Suzuki набули нової форми й візуально становлять одне ціле з кузовом. Задні комбіновані ліхтарі візуально відповідають стилістиці фар й ідеально вписуються в лінії бічних панелей.

Таким чином, ідея дизайнерів нового Swift втілилася в зовнішньому вигляді автомобіля, який навіть у стані спокою сповнений руху та динаміки.

Інтер’єр

Завдяки збільшенню жорсткості кузова і з’єднань між деталями творці нового Swift підвищили звукоізоляцію авто. Подальше зменшення ШВЖ (шум, вібрація, жорсткість) досягається за рахунок значної модернізації двигуна, коробки передач, зчеплення, підвіски та шин. Окрім хорошої звукоізоляції комфорт водію забезпечують: кермо з регулюванням за висотою і вильотом, система безконтактного запуску двигуна (обидві функції передбачені в комплектації GLX), аудіосистема з розширеними функціями CD, MP3 та USB (стандарт для комплектацій GL і GLX), система круїз-контролю (GLX) і, врешті-решт, датчик автоматичного вмикання й вимикання фар та габаритних вогнів (GLX).

Новий, стильно лаконічний дизайн інтер’єру виконаний у чорно-сріблястих тонах. В авто встановлені нові рідкокристалічні екрани та перемикач швидкостей. На передній панелі контрастно виділяються прилади в сріблястій окантовці.

Сидіння з добре розвиненою бічною підтримкою для водія та переднього пасажира виконані в спортивному стилі та стриманій кольоровій гамі з вкрапленнями сріблястих деталей.

Фахівці Suzuki, що є визнаними експертами в питанні максимально ефективного використання об’єму в компактному автомобілі, розробляючи деталі салону, прагнули, щоб витримані пропорції забезпечили оптимальну місткість і комфорт. Попри компактність нового Swift, його салон вельми просторий, у ньому достатньо місця і для пасажирів заднього ряду, і для розміщення багажу.

Двигун і трансмісія

Новий Swift обладнуватиметься вдосконаленим бензиновим двигуном об’ємом 1,2 л K12B з фірмовою системою зміни фаз газорозподілу (VVT) замість колишнього варіанта в 1,3 л. Потужність двигуна зросла до 94 к. с. порівняно з попередньою версією 92 к. с., а обертальний момент – до 118 Н•мпроти колишніх 116 Н•м.

Двигун агрегатується як із п’ятиступінчастою механічною, так і з чотириступінчастою автоматичною коробками передач.

Силовий агрегат нового Swift поєднує в собі чудові екологічні та динамічні характеристики. Цей двигун вирізняється зменшеним споживанням пального та зниженим рівнем шкідливих викидів в атмосферу. Витрата пального скоротилася з 5,8 л до 5,0 л (авто з механічною коробкою передач, змішаний цикл).

Екологічний клас підвищено з Євро-4 до Євро-5: викид CO2 в атмосферу – 116 г/км.

Керованість

У новій моделі Swift експерти Suzuki поєднали легкість та стійкість завдяки вивіреному співвідношенню колії та колісної бази, зробивши кузов і підвіску більш жорсткими. Кузов нинішньої версії Swift жорсткіший на 15% порівняно з попереднім поколінням Swift і легший на 10 кг завдяки застосуванню надміцної сталі.

Міцніші нижні частини кузова й легші верхні допомагають опустити центр тяжіння автомобіля, таким чином забезпечивши його високу стійкість.

Оптимальне розміщення переднього стабілізатора й амортизаторних пружин передньої підвіски гарантує чудову кінематику. Опори амортизаторів посилені й мають високу міцність. До конструкції задньої підвіски також було внесено зміни. Поліпшений кут нахилу втулок торсійної балки забезпечує збільшення поперечної жорсткості кріплення на 50% і водночас покращення керування кутом сходження. За рахунок цього задня підвіска стала на 2 кг легшою, а її поперечна жорсткість збільшилася на 25%. Завдяки конструктивним змінам передньої та задньої підвісок кути крену кузова скоротилися на 20% порівняно з попередньою версією, що значно менше за середній показник аналогічних європейських моделей.

Спеціально розроблені шарніри кермової колонки з малим люфтом гарантують чудову інформативність, а також роблять керування чіткішим і передбачуванішим. Кермовий механізм також передбачає нову конструкцію шестерні зі змінним коефіцієнтом передачі. У новому Swift за рахунок малих передатних чисел системи VGR та підвищення жорсткості ходової реакція на поворот керма збільшилася на 25% порівняно з попередньою версією.

П’ятишвидкісна механічна КП обладнана новим допоміжним механізмом, що дає змогу більш плавно і з меншими зусиллями перемикати передачі. Нова гідравлічна система вимкнення зчеплення працює плавніше, точніше й тихіше, ніж у попередній версії. Своєю чергою, АКППуновому Swift завдяки прямолінійному переміщенню важеля значно спрощує його використання.

Крім того, експерти Suzuki вдосконалили гальмівну систему, збільшивши товщину 14-дюймових вентильованих дисків до 22 мм. А 15-дюймові дискові гальма тепер обладнуються й задніми дисковими гальмами із супортами з алюмінієвого сплаву. На всіх авто змінилося співвідношення сервоприводу підсилювача гальм для підвищення ефективності гальмування й зворотного зв’язку з педаллю гальма.

Безпека і комфорт

Безпека поряд зі стильним дизайном була одним із найважливіших завдань під час створення нового покоління Swift. Модель має широкий асортимент систем активної та пасивної безпеки. Стандартне оснащення автомобіля включає антиблокувальну систему (ABS із функцією EBD), електронну систему стабілізації (ESP), а також сім подушок безпеки (фронтальні, бічні, захисні подушки-шторки на вікнах плюс подушка безпеки для колін водія).

Бічні дзеркала забезпечують хороший огляд навіть на високих швидкостях завдяки особливій технології відводу набігаючого повітря й запобіганню вібрації дзеркал.

Не меншу увагу в Suzuki приділили пасивній безпеці нового Swift. Завдяки спеціальній запатентованій технології Suzuki Total Effective Control Technology (TECT) розробники створили унікальну протиударну систему в структурі автомобіля. Йдеться про використання під час виробництва авто високоростяжної сталі й полегшених надміцних елементів кузова, що в разі аварійної ситуації убезпечить водія і пасажирів, переспрямувавши енергію удару в зони деформації та поглинання.

Окрім того, для гарантування безпеки новий Swift обладнано складаною кермовою колонкою, передніми пасками безпеки з переднатяжниками й обмежувачами зусилля, травмобезпечним педальним вузлом. Також у салоні передбачені кріплення ISOFIX для фіксації дитячого крісла і спеціальні замки в задніх дверцятах, що не дають змоги дитині відчиняти їх самостійно.

Новий автомобіль Suzuki Swift отримав найвищу оцінку «п’ять зірок» за результатами краш-тестів, які проводить Euro NCAP.