Новини 10:35

Експерт вказав на нову проблему з Керченським мостом

Після будівництва мостового переходу Керченський підхідний канал почав різко міліти.

Керченський підхідний канал стрімко міліє, цей процес різко активізувався після початку незаконного будівництва Росією Керченського мосту, що може становити загрозу для судоплавства каналу. Про це свідчать дані про фактичні глибини акваторії порту Керч, що надходять з капітанії, повідомляє Керч.ФМ.

 

Судячи з опублікованих відомостей, Керченський підхідний канал восени 2015 року дозволяв проводити в Торговельний порт судна з осадкою до восьми метрів, а в січні 2019 року прохідна осадка суден зменшилася до 4.9 метрів.

 

У вище зазначеному проміжку часу капітаном порту кілька разів коригувалися прохідні осади судів, причому тільки в бік зменшення. На думку фахівця, який пропрацював в портах Керчі майже два десятки років, замулювання каналу - природний процес.

 

«У «нульових» роках очищення каналу була дуже рідкісним і дорогим заходом. Ситуація компенсувалася повільним мулом. Після початку будівництва Кримського моста в кінці 2015 року замулювання стрімко зросла. Портовики кажуть, що це через зміни гідродинаміки в Керченській протоці. Потік води з Азовського моря виносить пісок і мул, який не може повністю пройти повз опор мосту. Створюється ефект "гребінки". Потік води прагне обійти міст і мул заноситься в акваторію Керченської бухти, яка починає активно міліти», - сказав він.


Експерт пояснив, що якщо регулярно чистити канал, то судноплавство можна врятувати. Однак даний ефект також спостерігається в самій Керченській протоці. За останні роки там відразу кілька суден сіли на мілину на фарватері з Кавказької сторони в тих місцях, де раніше вони вільно проходили.

 

За його словами, зменшення прохідної осадки дуже негативно впливає на можливості портів.

 

Нагадаємо, у листопаді 2018 року заступник міністра з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Георгій Тука повідомив, що, за результатами космічної зйомки, Керченський міст почав зміщуватися.

 

18 липня Посли держав-членів Євросоюзу схвалили рішення щодо запровадження індивідуальних санкцій проти шести осіб, причетних до незаконного будівництва Керченського мосту. 

 

Також 12 липня міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомив, що через Керченський міст цього року Україна вже втратила щонайменше півмільярда гривень.

 

Додається, що 16 травня у Північноатлантичному альянсі заявили, що будівництво Росією Керченського мосту до анексованого Криму порушує суверенітет України.

 

Як повідомялося, автомобільну частину Керченського мосту до окупованого Криму офіційно відкрили 15 травня. Відкриття мосту через Керченську протоку засудили СШАЄвросоюз та Велика Британія.

схожі новини

Новини RedTram

Loading...