Новини 09:23

Ракетний скандал з КНДР. Автор дослідження заявив, що NYT неточно передало висновки

Він також підкреслив, що не бере участі в пропаганді, яку проводить Росія.

Американське видання The New York Times неточно опублікувало висновки фахівця з ракетним питань Міжнародного інституту стратегічних досліджень (IISS) Майкла Еллемана в своєму матеріалі про можливі поставки Україною ракетних технологій КНДР. Про це автор дослідження розповів в інтерв'ю "Голосу Америки".

Еллеман зазначив, що його дослідження стосувалися лише технічної сторони питання. "Я не знаю, які джерела використовували в New York Times. Я тільки знаю, що я їм сказав. Я людина технічна. Стало очевидно, що Північна Корея отримала якусь технологію. Якщо звузити коло джерел цієї технології, проаналізувавши її останні тестування і параметри двигуна, можна зрозуміти, які зміни вони зробили. І це все звужує коло джерел, які могли б надати їм цю технологію", - сказав він.

Еллеман також нагадав, що до 2006 року РФ купувала в українського заводу "Південмаш" ракети-носії Циклон-2 і зазначив, що не знає, чи замішана Україна в поставках даних технологій у КНДР, оскільки доступ до технологій мали і росіяни.

Він також підкреслив, що не мав ніяких контактів з Росією. "Я не беру участі в пропаганді, яку проводить Росія", - заявив Еллеман. Дослідник також додав, що ніяких доказів причетності до поставок двигунів української влади немає.

"Якщо ці технології і поставили з України, то українська влада про це, напевно, не знала", - сказав він. Еллеман також заперечив причетність до даних поставкам і керівників заводу "Південмаш".

Нагадаємо, The New York Times з посиланням на висновки фахівця з ракетних питань Міжнародного інституту стратегічних досліджень (IISS) озвучила припущення, що запущена в липні КНДР міжконтинентальна балістична ракета Hwasong-14, оснащена ракетним двигуном, створеним на основі радянського двигуна РД-250. Найбільш імовірним постачальником технологій для двигуна корейської МБР в публікації названо українське ДП "Південмаш" (Дніпро), яке, як пише NYT, "залишалося одним з основних виробників ракет Росії навіть після здобуття Україною незалежності".

Секретар РНБО України Олександр Турчинов у відповідь на це заявив, що підприємства українського оборонного та авіакосмічного комплексу не постачали зброю та військові технології до Північної Кореї, а інформація про це "не має під собою жодних підстав, є провокативною за змістом, та, скоріш за все, спровокована російськими спецслужбами для прикриття власних злочинів".

Крім того, "Південний машинобудівний завод ім. Макарова" спростував озвучені у виданні The New York Times припущення про причетність підприємства до ракетної програми КНДР.

схожі новини

Новини RedTram

Loading...