Новини 10:27

Facebook випередив ВКонтакте вже в перший тиждень після блокування російських соцмереж - інфографіка

Тижнева аудиторія мережі виросла на 2,2 мільйона користувачів

Після того як провайдери почали блокувати доступ до російських онлайн-сервісів, в тому числі соцмережі "ВКонтакте", тижнева українська аудиторія Facebook зросла приблизно на  2,2 мільйона. Про це свідчать дані компанії Gemius, пише Watcher.

Результати дослідження gemiusAudience показують, що частка користувачів на заблокованих соціальних мережах знизилася: Вконтакте втратив 3,7 мільйона користувачів, що заходили на сайт через комп’ютери або лептопи, а Однокласники – 2,6 мільйона. До введення санкцій ВКонтакте охоплював 50,5% відвідувачів Уанету (gemiusAudience, 8-14 травня), за тиждень охоплення аудиторії знизилося до 30,8%.

Охоплення аудиторії на Одноклассниках впало з 22,3% до 8,5%.

У той же час введення санкцій позитивно позначилося на кількості відвідувань Facebook. Тижнева аудиторія мережі до заборони російських ресурсів становила 5,3 мільйона користувачів (охоплення 28,5%), а після блокування виросла на 2,2 мільйона. З 22 по 28 травня соціальну мережу відвідали 7,5 мільйона аудиторії Уанету, 40% всіх інтернет-користувачів за тиждень. За цим показником Facebook вперше обійшов ВКонтакте.

Разом з користувачами з соцмережі пішли й рекламодавці. Особливо це видно у відеорекламі, що розміщувалась у ВКонтакте. Там спад охоплення аудиторії відеорекламою склав 92% (2,17 млн користувачів). В Одноклассниках з 22 по 28 травня відеореклама охопила 400 тисяч користувачів, що на 77% менше, ніж протягом тижня до заборони ресурсів.

Відеореклама на Facebook охопила більше аудиторії, проте темпи зростання активності рекламодавців менш стрімкі – частка охопленої аудиторії зросла на 30%.

Аудиторія Yandex.ua знизилася на 1,9 мільйона користувачів: перед забороною ресурсу сайт охоплював 38,1% всіх користувачів Уанету за тиждень, після заборони – 28,0%. Mail.Ru втратив більше користувачів – 2,5 мільйона: з 8 по 14 травня портал відвідали 31,7% тижневої аудиторії української Мережі, а з 22 по 28 травня – 18,6%.

Охоплення аудиторії відеорекламою на Yandex.ua знизилося на 72,8%, Mail.Ru – на 34,3%.

Як повідомлялося, 16 травня президент Петро Порошенко ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Указ набуває чинності в день опублікування.

Серед компаній, які потрапили під дію санкцій, зазначені російські ресурси "Mail.ru", "Яндекс", "ВКонтакте" і "Однокласники", а також низка російських банків, авіакомпаній і ЗМІ: РЕН ТВ, НТВ ПЛЮС, РБК, ТНТ, "Первый канал". Загалом у списку санкцій України 1 228 фізичних осіб та 468 юридичних.

Департамент кіберполіції запропонував користувачам скаржитися на провайдерів, які не блокують доступ до російських соцмереж згідно з указом президента про введення в силу санкцій, під які потрапили «ВКонтакте», «Однокласники», Mail.Ru Group і сервіси «Яндекса.

схожі новини