Новини 18:32

У Нацраді заявили про 33 справи щодо каналу "112 Україна" та 18 штрафних санкцій до NewsOne

Про це заявила Фещук у доповіді з трибуни парламенту.

 Національна рада з питань телебачення і радіомовлення повідомила, що має 33 судових справи щодо порушення чинного законодавства телеканалом «112 Україна» й застосувала 18 штрафних санкцій до каналу NewsOne.

 

Про це заявила заступник голови Нацради Уляна Фещук у доповіді з трибуни парламенту.

 

 «На сьогодні з каналом «112 Україна» у нас є 33 судових справи з приводу порушення ними чинного законодавства, до каналу NewsOne застосовано 18 штрафних санкцій, які зараз оскаржуються в суді», - зауважила Фещук.

 

До того ж заступник голови Нацради наполягла на необхідності розширити повноваження регулятора, адже на сьогодні Національна рада не має ефективного впливу, а може лише звертатися до суду щодо анулювання ліцензії мовників у разі порушення ними законодавства, зокрема у сфері національної безпеки.

 

Нагадаємо, що Генеральна прокуратура України (ГПУ) 9 липня відкрила кримінальне провадження проти власників телеканалу NewsOne за підозрою у фінансуванні тероризму. 

 

Як повідомлялось , що головний російський пропагандист Дмитро Кісельов анонсував на 12 липня проведення так званого телемосту "Треба поговорити" між російським каналом «Росія 1» і українським телеканалом NewsOne, який фактично належить куму Путіна Віктору Медведчуку.

 

Разом з тим,  президент Володимир Зеленський назвав анонсований телеміст «Надо поговорить» українського телеканалу NewsOne і російського «Россия 24» дешевим, але небезпечним піар-ходом перед достроковими парламентськими виборами.

 

Раніше керівник Служби безпеки України Іван Баканов закликав провести засідання Ради національної безпеки і оборони, де запропонує ввести санкції до юрособам, які здійснюють мовлення під логотипами "112 Україна" і "Newsone".

 

Також секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Данилюк прокоментував анонсований телеміст між українським телеканалом Newsone і російським каналом "Росія 24".

 

Згодом  NewsOne повідомив, що телеміст скасовано.

 

 

 

 

 

схожі новини