Новини 2010-11-23 12:32

Українські туристи п’ятий день не можуть вилетіти зі Стамбула

Літак турецької авіакомпанії Pegasus п’ятий день не вилітає зі стамбульського аеропорту S. Gokcen до Харкова. Пасажири, громадяни України, Туреччини, Казахстану та ін., чекають на виліт з 19 листопада

Літак турецької авіакомпанії Pegasus п'ятий день не вилітає зі стамбульського аеропорту S. Gokcen до Харкова. Пасажири, громадяни України, Туреччини, Казахстану та ін., чекають на виліт з 19 листопада. Про це Тижню повідомила пасажирка літака Віра Маковій.

«Працівники Pegasus годують нас обіцянками: за годину буде відомо, ввечері, вранці, а потім кажуть завтра полетите о такій то годині, але те завтра так і не приходить. Адміністрація Pegasus три дні, з 19 по 21 листопада, відмовлялася надавати готель пасажирам, які не летіли транзитом, а саме: авіакомпанією Pegasus до Стамбулу», - заявляють пасажири.

У офісі Pegasus, за словами пасажирів, 19 листопада працювало три людини, вони погано розуміли англійську і нічого не відповідали на запитання. Люди один від одного дізналися, що через погану погоду рейс скасували. Наступного дня, 20 листопада, працівники змінилися і вже краще говорили англійською, але, як говорять потерпілі, грубіянили. Пасажирам порадили, щоб вони телефонували 21 листопада зранку, пообіцявши, що о 16:00 буде рейс, але його так і не було. Потім повинен був з’явитися  регулярний щоденний рейс о 23:40, але і його не було. Тоді, як повідомляють пасажири, працівники Pegasus без пояснень повідомили, що рейс планується на 16:00 22 листопада. Рейс перенесли на 18:30, а потім скасували і його.

До пасажирів вийшов представник компанії, який, як повідомляють потерпілі, не назвав своє ім’я. Представник компанії говорив турецькою, не відповідав на запитання англійською і сказав, що компанія не може нічого вдіяти через погану погоду. Проте офіційну інформацію, на запит пасажирів, з приводу поганої погоди, він надати не зміг.

Далі, як повідомили пасажири,  їм був наданий готель і різна інформація з приводу часу вильоту. «Ми «отарою овець» пішли до «Pegasus» – зчинили там галас. Вони давали нам інформацію про політ, і знову – кожен різну: дехто казав, що ми полетимо завтра вранці, дехто – що ввечері. Багато хто після цього залишив місце бою, і поїхав у інший аеропорт купувати квитки. «Pegasus» не повертає гроші, якщо не летиш їхнім рейсом, а нові квитки коштують від 300 Євро. Тож, що буде завтра – невідомо!», - розповіла Віра Маковій.

Довідка Тижня. Pegasus Airlines став першою low-cost компанією, що працює за новою системою міжнародного аеропорту «Харків». Система передбачає введення преференцій для авіакомпаній, які відкривають нові рейси. У перший рік дії нового маршруту авіаперевізник отримує 70-відсоткову знижку при сплаті збору за зліт/посадку і пасажирського збору, у другий рік - 50%, в третій - 30%. Pegasus, за офіційною інформацією, почав виконувати польоти між Харковом і Стамбулом з 1 жовтня з частотою сім разів на тиждень.