Український тиждень № 7 (483)

Зміст номеру

Мінський фронт

Останнє загострення ситуації на Донбасі, а також резонансні вбивства польових командирів «ДНР» і «ЛНР» знову оживили дискусії про долю мінських угод. У спекотні дні лютого, коли на Авдіївку сипалися російські снаряди, багато хто поспішив поховати підписані два роки тому домовленості. Однак Мінськ, як той Лєнін, живіший за всіх живих. Навіть якщо здається мертвим.

Денис Казанський

Вірус страху. Чому ми поступаємось в інформаційній війні

Чому українські військові успіхи не супроводжуються інформаційними

Юрій Лапаєв

Ришард Чарнецький: «Європарламент — найбільш проукраїнський орган серед європейських інституцій»

Тиждень поговорив із віце-спікером Європарламенту Ришардом Чарнецьким про бачення українських євроінтеграційних кроків у ЄС, російське лобі в Європарламенті та труднощі українсько-польських відносин.

Ольга Ворожбит

Не той відтінок зеленого

Одні з найвищих у Європі зелені тарифи не забезпечили буму альтернативної енергетики в Україні, створивши натомість широкі можливості для зловживань

Олександр Крамар

Сергій Савчук: «Котельні сьогодні — це моветон»

Голова Держагентства з енергоефективності та енергозбереження в інтерв’ю Тижню розповів, чому зелений тариф в Україні найбільший у Європі і яке невеселе майбутнє у віт­чизняних комуненерго.

Роман Малко

Остап Семерак: «Я проти збільшення теплоенергетики як найбільшого забруднювача довкілля»

Міністр екології та природних ресурсів в інтерв’ю Тижню розповів, чому не потрібно ухвалювати окремий закон про видобуток бурштину, як вирішуватиметься питання з будівництвом ГЕС на Дністрі та Дніпрі й чому немає потреби в запровадженні технології сортування сміття.

Роман Малко

Дебальцівська статистика

Оцінка головних фронтових подій лютого 2015-го в цифрах

Ярослав Тинченко

Два роки потому. Пряма мова ветеранів

Військові, які вирвалися з оточення на Дебальцівському плацдармі, розповіли про те, що з ними відбулося за два роки, та про сприймання тих подій

Андрій Голуб

Еманюель Макрон. Лялька-мотанка a la française

Відсутність чіткої програми дає змогу Емманюелю Макрону подобатися дуже різним категоріям виборців

Алла Лазарева

The Economist: Негаразди акціонерної демократії

Бізнес бере курс на корпоративну автократію

The Economist

The Economist: Виклик винятковості

Раніше інтернет-компанії користувались особливим правовим і регуляторним режимом. Тепер їхній імунітет під загрозою

The Economist

The Economist: Великі друзі маленької людини

Чому округи Алабами, де у 1860-х було менше рабів, голосували за Дональда Трампа

The Economist

Як українці комунізм будували

Хрущов привів разом із собою до влади український клан, який згодом усунув свого патрона від управління СРСР

Валерій Примост

Любов до «армії»

У мене є кілька знайомих, які шаленіють від мужності місцевої «армії». Може, у цієї поваги є ще якісь складові, але серед тих захоплених до нестями фанатів дві жінки, й обидві вони мешкають від цієї самої армії на безпечній відстані — у країнах, де вже давно не відбуваються жодні воєнні конфлікти, а найбільшим стресом у їхньому житті може бути штраф за неправильне паркування.

Вікторія Малишева

Політ «Шмеля»

Убивство Гіві вкотре показало, наскільки безглузда й примітивна інформація, яку постачає в маси «МГБ ДНР».

Станіслав Васін

Ілюзія громадянської війни

Це словосполучення раз по раз виринає не лише у викидах кремлівської пропаганди, а й у публічних оцінках офіційних осіб стосовно конфлікту на Донбасі.

авторські колонки Юрій Макаров

Ціна біомаси

У країні, де грабунок десятиліттями відбувається на найвищому рівні й прикривається національними інтересами, будь-які добрі починання викликають скепсис.

авторські колонки Роман Малко

Свято без причини

Історія може видаватися досконалою зброєю, доки не б’є рикошетом. Сьогодні, через 100 років після 1917-го, це переживає Росія. Якщо враховувати перехід зі старого календаря на новий, то Лютнева революція за теперішнім стилем розпочалася 7 березня, а Жовтнева — у листопаді.

авторські колонки Едвард Лукас

Перформанс

Писати про мистецтво нелегко. Писати про сучасне мистецтво незмірно важче. Коли хтось береться за це завдання, а редакція тижневика згодна опублікувати матеріал, можна тільки радіти. Але чи завжди?

авторські колонки ОНУХ