Новини 15:39

Партія регіонів продовжує активно дратувати виборців з екранів телевізорів

Протягом 8 – 14 жовтня на центральному телебаченні найбільше рекламували Партію регіонів (43,3% від загальної кількості політичної інформації). Про це йдеться у черговому звіті асоціації «Спільний простір» та комітету «Рівність можливостей».

На другому місці   – Об’єднана опозиція (13,8%).

Найпасивніше висвітлювалася діяльність партії «Україна-Вперед!» (2,8%) та КПУ (4,2%). Порівняно з попередніми тижнями, збільшився відсоток представлення УДАРу (6,4%) та «Свободи» (8,8%).

Також у звіті подають найгучніші політичні події, представлені на телебаченні минулого тижня. Це – переговори між Об’єднаною опозицією та партією «УДАР» про узгоджених кандидатів в округах; марш у Києві до 70-ї річниці створення УПА, який організувало ВО «Свобода»; ухвалення закону про біометричні паспорти регіонала Василя Грицака, якому нібито підконтрольне підприємство із виготовлення паспортів ЄДАПС.

Партія регіонів продовжує вести виборчу кампанію, рекламуючи діяльність уряду та президента. «У цій загальній кількості інформації про Партію регіонів 21,6% – це суто партійна діяльність. І близько 40% – діяльність урядовців-регіоналів. Частка інформації про президента, який теж агітує за партію влади, на телебаченні становила трохи більше 11% від загальної кількості  про ПР. Офіційно канали жодного разу не представляли Віктора Януковича як члена партії, але в сюжетах простежується прихована агітація та озвучування програмних тез партії», – зазначається у звіті.

Також у звіті повідомляють, що канали, які є лідерами за часткою виборчого контенту відносно загального, це – TВi (46%), Перший національний (40%) і 5 канал (36%). Характерно, що на Першому національному що ближче до виборів, то збільшується частка виборчого контенту.

Як повідомлялося, за результатами моніторингу ЗМІ за 1 – 7 жовтня, визначено, що на телебаченні найбільше була представлена Партія регіонів – більше половини (52,3%) від загальної кількості передвиборчої та політичної інформації. На другому місці Об’єднана опозиція – 13,6%. Найпасивніше висвітлювалася діяльність партії Свобода – 0,9%. Про УДАР, «Україну-Вперед!» та КПУ – телеканали подавали інформацію порівняно збалансовано в межах цієї групи: від 3,7% до 5,5%.

Нагадаємо, згідно з результатами соцопитування Інституту соціальної та політчиної психологї НАПН спільно з Асоціацією політичних психологів України, серед усіх інших партій громадян країни найбільше дратує передвиборча реклама Партії регіонів.

 

 

схожі новини